مصاحبه آرشیو خبر ها
رابیو: تورین با پاریس متفاوت است

رابیو: تورین با پاریس متفاوت است

 

آدرین رابیو هافبک 24 ساله و فرانسوی یوونتوس در گفتگو با شبکه تلویزیونی Sky Sport Italia از آمادگی‌اش برای حضور در ترکیب این تیم در فصل جدید رقابت‌های سری A خبر داده و در خصوص یووه، پارما، تورین، کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری صحبت کرده است.

 

شخصاً نمی‌توانم برای نخستین بازی‌ام در رقابت‌های سری A و شروع یک ماجراجویی جدید بیش از این صبر کنم. زمان مناسبی برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم و تمرینات خوبی را در پیش‌فصل انجام داده‌ایم. قرار است با تیم‌های بسیار قدرتمندی رو به رو شویم؛ باید متمرکز باشیم و در تک‌تک بازی‌هایمان با تمام وجود بجنگیم.
ساری در دیدار مقابل پارما همراه‌مان نیست. او هویت تیمی خوبی را در یووه بنا نهاده و از نظر شخصی نیز تأثیر بسیاری روی من گذاشته است. فلسفه فوتبالی ساری دقیق است و کاملاً می‌داند که از تیم تحت هدایتش در فازهای هجومی و تدافعی چه می‌خواهد. ما مفاهیم تاکتیکی مدنظر او را به خوبی دریافته‌ایم.
به خوبی با تیم هماهنگ شده‌ام و آماده بازی هستم؛ نمی‌دانم که دیدار مقابل پارما نخستین بازی رسمی من با لباس یووه خواهد بود یا نه اما امیدوارم اگر در زمین حاضر شدم بتوانم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.
بازی‌های اول همیشه دشوار هستند خصوصاً آنکه همه تیم‌ها در مقابل یووه با انگیزه هستند و بهترین نمایش‌شان را ارائه خواهند داد. پارما نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیافتد؛ به همین خاطر باید بسیار مراقب باشیم و روی بازی مقابل این تیم تمرکز کنیم. 
تورین با پاریس متفاوت است. با اینکه کوچکتر است اما شهری زیباست. من و خانواده‌ام در حال جا افتادن در این شهر هستیم.
رونالدو یک حرفه‌ای به تمام معناست. برای من بازی در کنار کریستیانو و آموختن از او یک امتیاز بزرگ است. هر دوی ما در سمت چپ بازی می‌کنیم و همین باعث می‌شود تا نیاز به ارتباط بیشتری با هم داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به هماهنگی و شناخت متقابلی از هم برسیم.
حضور ریبری در سری A و ویولا برای همه یک اتفاق مثبت است. از حضور او در ایتالیا بسیار خوشحالم. فرانک بازیکن بزرگی است و در دوران ورزشی‌اش پیروزی‌های بزرگی را به دست آورده است؛ بازیکنانی نظیر او سطح مسابقات را بالا می‌برند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: